czwartek, 22 lutego 2018

Kartka z magnoliowymi tekturkami

Witajcie
Lubię pracę z tekturkami i lubię próbować na nich różne preparaty. 
Tym razem wykorzystałam farby akrylowe delicate i chameleon, 
dlatego w końcowym efekcie pięknie się mienią (musicie uwierzyć mi na słowo;)
A oto moja dzisiejsza inspiracja:




Poziomy układ karteczki chyba też dobrze się prezentuje:



W pracy wykorzystałam tekturkę - gałązkę z kwiatuszkami,
którą sama zaprojektowałam (no musiała się pochwalić ;)

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Komplet-galazek-z-kwiatuszkami/376

Pozdrawiam serdecznie.


3 komentarze:

  1. Piękna praca Ori. Gratuluje wspanialego prohektu tekturki. To na pewno świetne uczucie widzieć swoje projekty i ich wykorzystanie.
    Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) O taak, tak dobrze jest zobaczyć swoje projekty w pracach u innych, to jak miód na serce :) pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń